Love is a serial killer - we're all just innocent victims.

2012. augusztus 24., péntek

Egyszer mindennek eljön az ideje... 3

Amikor Kate kinyitotta a szemeit és meglátta a férfit akit szeret, boldogság töltötte el. Mindig is arra vágyott hogy megtalálja a nagy Ő-t, és hogy boldog legyen. Hát tessék, most összehoztad!-gondolta magában.Fölkelt, és elment zuhanyozni.
Rick a víz csobogására ébredt, de boldogság helyett egyszerűen csak kongó ürességet érzett. Nem tudta mire vélni a dolgot.. Persze jó volt Kate-tel, de valahogy mintha kialudt volna az a bizonyos tűz... Úgy érezte hogy azonnal beszélnie kell egy baráttal. Fölkelt, felöltözött, megivott egy kávét, majd hagyott egy üzenetet és elment.
Kate kilépett a fürdőből, és döbbenten kereste Castle-t. A pulton megtalálta a cetlit, amin annyi állt: Elmentem beszélnem kell Lanie-vel, majd jövök. Csók: Rick.
-Hát ez fantasztikus!- fakadt ki a nő, majd nekilátott hogy reggelit készítsen.



-Lanie!Lanie segíts!-kiabált Castle a boncnok után.
-Ricky, mi történt már megint, összevesztetek?
-Nem, dehogy. Egyszerűen csak nem tudom hogy mit érzek.
-Tessék?!
-Nem tudom már hogy mit akarok tőle.
-De hiszen szereted, nem?
-Jajj, Lanie , nem tudom. Ma reggel amikor felébredtem nem éreztem semmit, pedig tök jó volt vele este meg minden...
-Richard! kezdek félni.
-Kezdem úgy érezni hogy túl sokáig húztuk. Bennem már nem ég az a bizonyos tűz...
-Te jó ég! És Kate-nek mondtad már?
-Dehogy is. Nem tudom hogy hogy mondjam el neki. 
-És hát én mit tudok így csinálni? 
-Lanie, azért hozzád jöttem, mert mint azt már mondtam, nekem te vagy a legjobb barátom!
-De mi már átléptük a "csak barátok" szerepet. Bármennyire is kedvellek, nem tudom elfelejteni azt amit együtt csináltunk...
-Tudom. És én sem tudom, de nem is akarom elfelejteni a közös történetünket.
-Ricky ,kérlek! Ne kérd hogy válasszak közted és a barátnőm között.
-Nem azt kértem hogy válassz! Hanem azt hogy segíts.
-De nem tudok neked segíteni! Azt tanácsolnám hogy mondd meg Kate-nek, és menj el egy kis időre, csajozz, lágy a régi önmagad. Az utad közben rá fogsz jönni hogy van köztetek még egyáltalán valamennyi kis reménysugár, vagy fel kell add , és tovább kell állj. Mert azt most megmondhatom hogy ha szakítasz vele, nem fogod kibírni mellette az őrsön.
-Értem. Igazad van. El kell utazzak. De mit mondjak neki?! Mit mondjak, hova és miért megyek el?
-Nem tudom. Biztos kitalálsz valamit. Az ötletem: mond hogy Magyarországra mész. Nem hinném hogy tudná hogy hol van, és ott is vannak rajongóid.
-Miért, Magyarország hol van?
-Te jó ég. Ennyire faragatlan vagy? Hát Európában. Nagyon szép ország, sok kedves emberrel.
-Fantasztikus. Akkor, irány Mamaország.
-Magyarország! 
-Ja igen, akkor az!
-Vigyázz magadra Ricky !!!!
Lanie aggódó arccal nézett az elsiető író után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése